reklama

"Romantika", ktorá vás chytí za srdce...

Čítajte do konca, alebo vám unikne pointa. Alebo prípadne nečítajte vôbec :) -------------------------  Dnes ráno som bola celá dobitá a vedela som, že sa určite zastavíš. Tak dávno sme spolu neboli, že už mi to začínalo reálne chýbať. Ale často spomínam na naše spoločné chvíle. Ostali vo mne zakorenené. Bolestivo a hlboko, ako ty sám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Pamätáš na tie dni?

Ležali sme v posteli, iba ja a ty, a nikde naokolo nikoho.

Všade bolo ticho, hudba znela, hrala pomalé slaďáčiky.

V tej samote nám patril celý svet, ale ani za ten svet by som sa vtedynezdvihla z postele. Práve to miesto bolo pre nás ako stvorené.

A občas som sa jedine tvojím pôsobením celá triasla, stonala som a tysi ma napriek tomu odmietal pustiť, aby som aspoň na moment nabraladych.

Boli dni, kedy sme boli spolu neustále, nasledoval si ma pri každom kroku ako môj vlastný tieň.

Ty si ma naučil záľube vo veciach, ktorým som predtým nevedela prísť nachuť - písanie básní, čítanie dobrých kníh, ale najviac iba takéležanie na posteli a počúvanie hudby. Nie sama, iba s tebou tiečinnosti mali zmysel.

Býval si so mnou aj v noci a nikdy nám nebola tesná moja skromnáposteľ. Vždy, keď si bol v noci so mnou, nezažmúrila som oka a nocousom sa ťa jemne dotýkala, hladila som ťa, vnímajúc tak tvoje kontúry.

Ty si ma naučil nenáhliť sa životom a vychutnávať si maličkosti.

A predsa ma vždy bolela tvoja prítomnosť. V kútiku srdca som ťaprosila, aby si odišiel. Možno som sa iba bála, že s tebou ostanem dokonca života. Desila som sa obmedzenia mojej slobody.

Vedel si to. Cítil si to zo mňa, inej možnosti niet. Potom si zrazu odišiel... zľahla sa po tebe zem. Prečo? pýtala som sa.

Odpoveď neprišla.

Ale teraz moje telo celým svojím ja cíti, že sa blížiš.

Áno, som ubolená, uťahaná a unavená, a vtedy ma takmer vždy navštíviš.

A ja ťa tu zas vítam, môj starý dobrý známy výron kolena...:)

Majka Šubová

Majka Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tak trochu nesmelá, na druhej strane ironicky ostrá a vždy vecná. Či už píšem o večne sa vracajúcich pondelkoch alebo politických krízach (toto slovo som si musela vyhľadať v slovníku cudzích slov, pretože v mojej konverzácií sa nevyskytuje), vždy si v tom možnoniečo zaujímavé nájdete. Pokiaľ nie, sťažnosti prijímam na Lampárni :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu